piątek, 28 czerwca 2013

Demakijaż z Garnierem i BeBeauty

Witajcie !



Zapewne każdy z Was słyszał wiele dobrego o płynach do demakijażu z Garniera. Ja jestem ich fanką od wielu, wielu lat i także zamierzam opowiedzieć o tym co w nich pokochałam. 
Moja skóra reaguje tak samo zarówno na ten różowy, jak i zielony. Sądzę jednak, że wiele dziewczyn zdecydowałaby się tylko na jeden z nich, bo wiekszość ma określony typ cery. Najwięcej buteleczek zużyłam płynu z ochronnym ekstraktem z róży. 

Opisując wady i zalety biorę pod uwagę dwa rodzaje płynu do demakijażu, gdyż ja nie odczuwam żadnej różnicy.

Zalety: 
  • wydajny
  • super konsystencja 
  • zapach przypadł mi do gustu
  • nie podrażnia moich oczu
  • opakowanie jest ekologiczne (na zdjęciu możecie zauważyć buteleczki posklejane taśmą, ponieważ chcąc wydobyć resztki kosmetyku musiałam je wcześniej przeciąć)
  • nawilża skórę
  • radzi sobie bardzo dobrze z usunięciem makijażu :) 
Wady:
  • nie zauważyłam żadnych, dlatego zaliczam ten kosmetyk do produktów "ever" :)
Kupiłam już nowe opakowanie tego produktu :)




 Czas na produkty do mycia twarzy z firmy BeBeauty. Jest to tania seria kosmetyków, bo możemy ją dostać w sieci sklepów Biedronka. Mnie osobiście trzy rodzaje przypadły do gustu,czyli peeling do twarzy, żel-krem oraz żel micelarny.





Na zdjęciu brakuje o wspomnianym wcześniej peelingu, ponieważ używałam go wcześniej. Żel micelarny skończył sie mi już i używam żel-kremu.

Żel-krem : świetnie nawilża skórę; w sam raz dla wrażliwej cery;
Peeling: po umyciu skóra jest świeża i promienna; drobinki masujące pobudzają krążenie krwi;
Żel micelarny: radzi sobie bardzo dobrze z oczyszczeniem twarzy z makijażu;


Pozdrawiam,

Justyna


4 komentarze:

  1. produkty z garniera, napewno wyprobuje :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jest przetestować na sobie :) Ale w pierwszej kolejności będzie jakiś płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam kiedyś mleczko do demakijażu z Garniera i byłam zadowolona:) Miałam chybą tą wersje zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam opcje zieloną;d
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń